På www.woden.no kan du betale med følgende kredittkort
- VISA / Dankort - VISA - VISA elektron - MasterCard - MasterCard debet
- Andre betalingsløsninger: - Klarna - PayPal - Apple Pay - Vipps
Når du legger inn bestillingen på WODEN.no reserverer vi beløpet på kontoen din. Først når bestillingen din er sendt fra vårt lager, vil beløpet bli trukket fra kontoen din.
Hvis du har lagt inn en bestilling på WODEN.no, men ikke har mottatt en ordrebekreftelse, sjekk om e-posten din havnet i spam/uønskede e-poster. Hvis det ikke er tilfelle, vennligst kontakt oss på kontaktskjemaet her. Vi vil følge opp og sende ordrebekreftelsen din på nytt.
Endringer i leveringsadressen: Vi kan ikke endre leveringsadressen når bestillingen er akseptert. Du bør derfor kontakte transportøren som er nevnt i ordrebekreftelsen, med sporingsnummeret ditt og be dem endre leveringsadressen.
Frakt og levering
Vi tilbyr gratis frakt til bedrift og hjemlevering på bestillinger over 650 NOK.
Bestillinger under 650 NOK belaster vi et fraktgebyr på 39 NOK.
Din bestilling vil bli sendt fra våre butikker i Norge, med mindre varen ikke er på lager, da vil den i dette tilfellet bli leveret fra vårt fjernlager i Danmark.
Alle pakker som sendes nasjonalt i Norge sendes med Post Nord. Pakker fra Fjernlageret i Danmark vil bli sendt med GLS.
Vær oppmerksom på, når du bestiller, at ytterligere eksportavgiftskostnader vil bli lagt til for returpakker, WODEN betaler for tiden disse.
Ja, når du har lagt inn bestillingen sender vi ordrebekreftelsen, hvor du finner sporingsnummeret ditt. Med dette nummeret vil du kunne spore bestillingen din.
- Leveringstiden med Post Nord i Norge er 1-3 hverdager.
- Leveringstiden med GLS fra fjernlager i Danmark er 2-5 hverdager.
Alle pakker som sendes nasjonalt i Norge sendes med Post Nord.
Pakker fra Fjernlageret i Danmark vil bli sendt med GLS.
Retur og klager
Ja. Vi har 30 dagers returrett fra den dagen du mottar pakken. Dette utvides vanligvis i forbindelse med kjøp på Black Friday eller i høytider, som jul og påske.
Vær oppmerksom på at du må returnere produktet innen 30 dager.
Når vi har mottatt pakken og kontrollert den, returnerer vi pengene til samme bankkonto som ble brukt ved kjøpet. Dette kan ta fra 1-7 hverdager avhengig av betalingsmetode og banken din. I de fleste tilfeller vil det bare ta et par dager.
MERK: I høysesongperioder som salg og Black Friday kan det ta lengre tid å behandle returer.
Hvis en vare var defekt på salgstidspunktet, har du rett til å bytte den til en ny. Kravet ditt må fremsettes innen rimelig tid etter at mangelen er oppdaget.
Når du kontakter kundeservice, oppfordrer vi deg til å sende oss en melding på kontaktskjemaet her. Vi trenger alltid bildedokumentasjon av skaden for å vurdere din klage. Hvis klagen er berettiget og rettidig, vil prisen på varen bli refundert, og vi vil i tillegg refundere deg fraktkostnader.
Hvis du ønsker å finne detaljert informasjon om et produkt, må du finne produktet på vår nettside. Her har du muligheten til å se bilder fra flere vinkler og lese den detaljerte produktbeskrivelsen.
Kampanjekode
Hvis du melder deg på vårt nyhetsbrev, vil du motta en kampanjekode innen 5 minutter. Hvis du ikke har mottatt den, vennligst sjekk om den har havnet i spam/uønskede e-poster. Hvis det ikke er tilfeldighetene, ikke nøl med å kontakte oss på marketing@woden.com eller på kontaktskjemaet her.
Introkampanjekoden kan brukes på alle ikke-rabatterte produkter.
Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse av nettstedet vårt og for å lage målrettet annonsering. Les mer om vår bruk av informasjonskapsler.